03 september 2008

een nieuw L6 met nieuwe leerlingen

hallo,
Nu zijn wij aan de beurt om in dit dagboek te schrijven.
Momenteel zit het vorige zesde op de schoolbanken in het middelbaar!
Dus zullen wij u een heel jaar nieuws brengen van wat er op onze school gebeurt .
Ik weet eigelijk nog niet wat schrijven want het is nog maar de 3 de schooldag.
Nog niet echt iets gebeurd.
Er is wel al een supper leuke receptie geweest,
waar juf Mirella voor gezorgd had! Echt supper.
Nu zijn we eindelijk de grootste en de oudste van de speelplaats (juffen niet meegeteld).
Wij zitten met 22 leerlingen in onze klas, zonder boe of ba doen we onze lessen mee is dat geen goed idee!
Ok diegene die het schooldagboek dit jaar gaan bewerken zijn:


Abdul, Anaïs, Phaedra, Naomi, Njord, Meriem, Larisa, Jana, Jordy, Monya, Robinn, Eliezère, Yannick, Jelle, Joyce, Celine, nog een Joyce en een Céline, Jolien, Verena, Amber en niet te vergeten Halima. Wil je reageren op wat wij schrijven, dat kan gerust.
Laat maar een boodschap achter!!

8 opmerkingen:

meester Kristof en juf Mirella zei

ik hoop dat er nog veel meer reacties zullen komen dan enkel deze! Wie weet kan iedereen zijn ouders aansporen om regelmatig eens te kijken op het schooldagboek.

tinne zei

Proficiat aan jullie allemaal,schrijf maar elke dag want ik geniet ervan
een oma

juf Inge zei

Dag allemaal,

Ik vind het heel fijn dat jullie dit dagboek verder zetten!

Ik hoop er heel veel toffe belevenissen over jullie zesde leerjaar in te kunnen lezen.

Groetjes,

juf inge

Carla zei

Dag lieve sloebers, want dat zijn sommigen van jullie toch wel. Ik zal zeker mijn best doen om jullie blog regelmatig te komen lezen. Ik vind het reuzefijn dat juf Mirella jullie met dit medium leert werken. Dus beleef maar boeiende dingen, schrijf leuke verhalen en neem mooie foto's!

Veel liefs,

juf Carla

souske zei

ik vind het heel leuk xxxx joyce

naomi zei

hey
leuk dat er al veel reacties zijn ,
o en nog een leuk weetje ik heb dit bericht geschreven

Carla zei

Wie zou Souske kunnen zijn? Ik ken enkel Suske van Wiske! Maar een Souske heb ik op onze school nog nooit ontmoet.

Wil je iets meer vertellen over jezelf Souske?

juf Carla

PS. Ja hé Naomi, fijn dat er toch wat gereageerd wordt op jullie blog.

souske zei

juf carla ik ben souske joyce pauwels de zus van sterre